نمونه رای دادگاه حقوقی عدم امکان اعاده دادرسی از قرار در کردستان

شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان

پرونده کلاسه .....94099887 شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان تصمیم نهایی شماره .....95099787

مرجع رسیدگی: شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان

هیات شعبه: آقایان ر. رئیس و چ. مستشار دادگاه

خواهان اعاده دادرسی: آقای س.الف.ر. فرزند ح. به نشانی شهرستان سقز خیابان معلم ...

خواندگان اعاده دادرسی: 1. اداره اوقاف و امور خیریه س 2- اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان س

خواسته: دادنامه شماره .....95099787 مورخ 18/6/95 شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان

گردشکار: پس از ارجاع پرونده به این شعبه و ثبت آن اینک در وقت فوق العاده شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان تشکیل است پس از بررسی اوراق پرونده و مشاوره ختم رسیدگی را اعلام و به شرح زیر رأی صادر می نماید.

قرار دادگاه

در خصوص دادخواست آقای س.الف.ر. فرزند س.ح. به طرفیت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان س و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان س به خواسته تقاضای اعاده دادرسی از دادنامه شماره .....95099787 مورخ 18/6/95 موضوع پرونده ...950 شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان دایر بر تایید قرار عدم استماع دعوی ایشان به طرفیت خواندگان به خواسته تقاضای صدور حکم بر ابطال سند معارض و جبران خسارت دادرسی مطابق دادنامه .....95099787 مورخ 22/2/95 در پرونده ...940 شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان س به علت عدم طرح دعوی به طرفیت موقوفه خانقاء شیخ م. که دارای شخصیت حقوقی مستقل می باشد، به جهات مندرج در بند های 5 و 6 و 7 ماده 426 قانون آیین دادرسی مدنی، با عنایت به مجموع اوراق و محتویات پرونده

 

تبلیغات متنی:          وکیل                اعاده دادرسی            شرایط اعاده دادرسی          وکیل پایه یک دادگستری

 

و مدارک تقدیمی توسط خواهان، نظر به اینکه مطابق ماده 426 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب سال 1379 تقاضای اعاده دادرسی صرفا از احکام امکان پذیر است و نظر به اینکه دادنامه مورد اعاده دادرسی صادره از این دادگاه قرار می باشد، بنابراین با شرط مندرج در ماده 426 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تطبیق نمی نماید، لذا خواسته مطروحه به نظر دادگاه غیر وارد و غیر ثابت تشخیص داده می شود و دادگاه مستندا به تبصره ماده 435 قانون مذکور قرار رد دادخواست اعاده دادرسی خواهان را صادر و اعلام می نماید. رأی صادره قطعی می باشد.

رئیس دادگاه – ع.ر.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد