نمونه رای دادگاه حقوقی الزام به انجام تعهد در تهران

شعبه 123 دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید باهنر تهران

دادگستری کل استان تهران

پرونده کلاسه .....94099802 شعبه 123 دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید باهنر تهران تصمیم نهایی شماره .....95099702

خواهان: آقای ح.الف. فرزند ر. با وکالت آقای ع.ن. فرزند ع. به نشانی تهران، دماوند، بلوار شهید بهشتی

خواندگان: 1- خانم م.ش. فرزند ر. 2- آقای م.ر. فرزند س.ع. 3- آقای ا.م.ش. فرزند ر. 4- آقای م.ش فرزند ر. 5- آقای م.ش. فرزند ر. همگی به نشانی تهران، تهرانپارس، خیابان استخر...

 

خواسته ها: 1- الزام به انجام تعهد( مالی) مبنی بر 2- مطالبه خسارت دادرسی

رأی دادگاه

در خصوص دادخواست تقدیمی آقای ح.الف. با وکالت آقای ع.ن. به طرفیت آقای و خانم ها الف.، م.، م.، همگی با شهرت ش.ح. م.م. به خواسته الزام به انجام تعهد که وکیل خواهان در جهت منجز نمودن خواسته الزام خواندگان به اعطای وکالت کاری خواستار شده.

دادگاه با عنایت به اینکه خواندگان وکالت کاری سابق به شماره ...21 مورخ 31/5/1389 دفتر اسناد رسمی شماره ..4 تهران را در اجرای بند 2 – 4 قرارداد مشارکت در ساخت مورخ 24/5/1389 به خواهان اعطا نمودند و از آنجایی که وکالت مذکور ضمن عقد لازم اعطا گردیده اعطا کننده وکالت حق عزل وکیل را نداشته و به نظر دادگاه وکالت کاری مذکور با وصف اعلام عزل وکیل از سوی خوانده ردیف اول کماکان به قوت خود باقی است و صدور وکالتنامه جدید با وصف باقی بودن وکالت سابق فاقد وجاهت و محمل قانونی در نتیجه دعوی مطروحه در وضع فعلی قابلیت استماع ندارد و مستندا به ماده 2 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی قرار رد دعوی مطروحه را صادر و اعلام می دارد. رأی صادره ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در محاکم محترم تجدید نظر استان تهران می باشد.

دادرس شعبه 123 دادگاه حقوقی تهران – م.

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد