نمونه رای دادگاه حقوقی عدم استماع دعوی به طرفیت نمایندگی بیمه در کردستان

1

شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان

پرونده کلاسه .....94099887 شعبه دوم تجدیدنظر استان کردستان تصمیم نهایی به شماره .....95099787

مرجع رسیدگی: شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان

هیات شعبه: آقایان ر. رئیس شعبه و ح. مستشار دادگاه

تجدیدنظر خواهان: خانم. م.ر.، خانم ژ.ک.، آقای و.ک.، خانم ف.ک.، با وکالت آقای م.م به نشانی کردستان

تجدیدنظر خوانده: شرکت بیمه البرز

تجدیدنظر خواسته: دادنامه شماره .....95099787 مورخ 30/5/95 شعبه سوم دادگاه حقوقی شهرستان

گردشکار: پس از ارجاع پرونده به این شعبه و ثبت آن اینک در وقت فوق العاده شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان تشکیل است پس از بررسی اوراق پرونده و مشاوره ختم رسیدگی را اعلام و به شرح زیر رای صادر می نماید.

رای دادگاه

تجدیدنظر خواهی آقای م.م. با وکالت از آقای ر.ک.، خانم ها ف.ک، ژ.ک.، خانم م.ر. از دادنامه شماره .....95099787 مورخ 30/5/95 در پرونده ...941 شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سقز دائر و برصدور قرار عدم استقرار دعوی تجدیدنظرخواهان به طرفیت تجدیدنظر خوانده آقای  ی.ح. نمایندگی شرکت بیمه البرز به خواسته الزام به انجام تعهد و پرداخت دیه با جلب نظر کارشناسان و جبران خسارت دادرسی وارد نمیباشد.

زیرا مطابق پروانه نمایندگی شماره ... آقای ی.ح. صرفا نماینده شرکت بیمه البرز در شهرستان سقز می باشد. و مطابق قرارداد نمایندگی شماره ... مورخ 1/1/94 بین شرکت بیمه و آقای ی.ح.، نامبرده صرفا نسبت به ارائه خدمات بیمه ای در رشته های بیمه اشخاص و اموال و مسئولیت بر اساس پروانه نمایندگی اقدام می نماید. و پرداخت خسارت و دیه متعلقه خارج از حیطه صلاحیت و وظیفه ایشان می باشد و دعوی آقامه شده در وضعیت فعلی و به کیفیت مطروحه قابلیت استماع را ندارد.

 

تبلیغات متنی:         وکیل بیمه             مشاور بیمه                داور بیمه                  وکیل بیمه ای

 

بنابراین نظر به اینک محتویات پرونده دادنامه معترض عنه براساس مستندات و دلایل موجود در پرونده و مطابق موازین قانونی صادر گردیده است و از حیث اصول و تشریفات دادرسی نیز اشکالی بر آن مترتب نیست و در این مرحله از دادرسی دلیل موجه و موثری که موجبات نقض و بی اعتباری ان را فراهم آورد ارائه نشده است و درخواست تجدیدنظر خواهی با هیچ یک از جهات مندرج در بنده ای ذیل ماده 348 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب سال 1379 مطابقت ندارد، لذا دادگاه با توجه به مراتب فوق و با استناد به ماده 353 قانون مذکور ضمن رد تجدیدنظر خواهی مطروحه، دادنامه تجدیدنظر خواسته را عینا تایید و استوار می نماید، رای صادر قطعی می باشد.

رئیس دادگاه – ع.ر.

1

1 نظرات

قاضی می گوید:
سه شنبه 24 مهر 1397

سلام دلیل عدم دسترسی به متن آراء رو لطفا اعلام ممایید

پاسخ

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد